Wachtrij / Queue

Hoe werkt een Wachtrij / Queue

Wachtrij / Queue

wachtrijEen queue is een zogenaamde wachtrij. Een queue wordt vaak gebruikt indien u een huntgroep heeft (groep met toestellen die tegelijkertijd wordt aangeroepen), indien iedereen binnen de huntgroep in gesprek is kan de inkomende oproep in een wachtrij geplaatst waardoor het gesprek beantwoord kan worden door de eerste vrije telefoongebruiker.

Een queue kan ook worden gebruikt in combinatie met een IVR / auto-attendant, iemand wordt via een keuze menu aan de telefoon naar een groep gebruikers doorgestuurd, indien iedereen in gesprek is komt de beller in de wachtrij waardoor het gesprek niet verloren gaat.

Binnen een telefooncentrale zijn er meerdere queue’s mogelijk.

Contact Belgacall
  • Adres:
    Brusselstraat 51
    2018 Antwerpen
    België
  • Telefoon: +32 (0)3 808 2678
  • Email: info@belgacall.be
  • Adres:
    Rechtzaad 15
    4703 RC Roosendaal
    Nederland
  • Telefoon: +31 (0)85 888 4400
  • Email: info@belgacall.be
© 2014 - 2018. Belgacall is een product van Spike Technology Europe. Alle rechten voorbehouden. Algemene voorwaarden | Disclaimer | Login (verkoper) | Login (klant)